HKIjaosto_ryhma7_930x350px_web.jpg

Tule Sihteeriyhdistyksen jäseneksi!

Jäsenenä pääset mukaan monipuoliseen ohjelmaan, jota järjestävät niin oman alueesi jaosto kuin kattojärjestö Sihteeriyhdistys. Lisätietoja tulevista tapahtumista löydät jaostojen omilta sivuilta sekä Tapahtumat-sivulta.

Jäsentapaamisissa saat mahdollisuuden vaihtaa kokemuksia sekä solmia uusia kontakteja - verkostoitua. Verkosto on suurin yksittäinen syy siihen, miksi kuulumme yhteen. Voit myös nostaa kätesi, kun vapaaehtoisia kysytään. Aktiivisesta yhdistystoiminnasta saat enemmän kontakteja, uutta osaamista sekä tekemisen ja onnistumisen iloa.

Kun mietit koulutusta, muista Sihteeriyhdistyksen järjestämät koulutukset. Yhdistys suunnittelee koulutusten sisällön aina ammatillisesti hyödyttäväksi, ajankohtaiseksi ja mielenkiintoiseksi, ja mikä parasta, hinta on erittäin kohtuullinen. Jäsenenä voit hyödyntää lisäksi yhteistyöorganisaatioiden myöntämät alennukset, joten myösi työnatajasi hyötyy jäsenyydestäsi. Itse maksamaasi koulutukseen kannattaa hakea koulutustukea.

Lisäetuja työnantajallesi antaa palveluntarjoajien myöntämät jäsenalennukset tapahtumien järjestämisessä.

Tervetuloa mukaan! Jäsenenämme tavoitat joukon aikaansa ja alansa kehitystä seuraavia ammattilaisia! Tutustu palvelut jäsenille ja jäsentarinoihin!

Jäseneksi hakeminen

Jäseneksi voi hakea henkilö, joka toimii ammatillisesti sihteerinä tai assistenttina tai tällaiseen rinnastettavassa tehtävässä. Tehtävänimikkeet voivat vaihdella paljonkin.

Opiskelijajäseneksi voi hakea henkilö, joka päätoimisesti opiskelee sihteerin, assistentin tai tällaiseen rinnastettavaan tutkintoon.

Kannattajajäseneksi voi liittyä henkilö ja oikeustoimikelpoinen yritys tai yhteisö.

Jäsenhakemus täytetään nettisivuilla, josta se ohjautuu yhdistyskoordinaattorille. Jäsenhakemuksen hyväksyy yhdistyksen hallitus alueellisen jaoston johtokunnan esityksestä. Tutustu yhdistyksen sääntöihin ennen jäsenhakemuksen teko tästä.

Jäsenmaksu

Sihteeriyhdistykseen liittymismaksu on 20 €. Vuosittainen jäsenmaksu on 85 €.

Opiskelijajäsenien jäsenmaksu on 42 € ja kannattajajäsenen 170 € (ei liittymismaksua).

Jäsenmaksuun sisältyy Sihteeriyhdistyksen ja sen jaostojen pääosin veloitukseton tapahtumatarjonta, Secetarius-ammattilehti neljä kertaa vuodessa, jäsenetuja, koulutustukea ammatilliseen kehittymiseen ja valtakunnallisen ammatillisen verkoston tuki eri muodoissa.

Kannattajajäsenyys sisältää Secretarius-lehden ja logo-/banneri-paikan alueellisen jaoston etusivulla.

Jäsenmaksu laskutetaan vuosittain helmikuussa. Maksaja voi olla työnantaja tai itse. Itsemaksaville jäsenmaksu on verovähennyskelpoinen.

Jäsentiedot

Jäsenen tulee huolehtia, että hänen jäsentietonsa (nimi, osoitetiedot, puhelin, sähköpostiosoite, jäsenmaksun maksaja jne.) ovat ajantasalla jäsenrekisterissä, jota ylläpitää yhdistyskoordinaattori.

Jaoston jäsen

Jokainen jäsen kuuluu johonkin kymmeneen alueelliseen jaostoon (asuu tai toimii), joita ovat seuraavat:

Etelä-Pohjanmaa

Helsingin seutu

Jyväskylä

Keski-Pohjanmaa

Kymenlaakso

Kuopio

Pohjois-Suomi

Pori

Turku

Seniorijäsen

Jäsen, joka siirtyy eläkkeelle, voi jäädä seniorijäseneksi. Jäsenmaksu on 42 €.

Jäsenyydestä eroaminen

Jäsen, joka haluaa erota yhdistyksestä, ilmoittaa siitä kirjallisesti yhdistyskoordinaattorille.