Etsitkö koulutusta tai haluatko kehittyä ammatillisesti?

Ammatillisen osaamisen kehittäminen on yhdistyksemme yksi perustehtävistä.

Sihteeriyhdistys järjestää säännöllisesti korkeatasoisia ja yleissivistäviä koulutuksia, seminaareja ja asiantuntijaluentoja sekä valtakunnallisesti että alueellisesti. Tarjoamme jäsenillemme osaamisen kehittämisen mahdollisuuksia myös luottamustehtävien kautta.

Välitämme jäsenillemme tietoa ammatillisesta koulutustarjonnasta ja vaikutamme aktiivisesti koulutussisältöjen kehittämiseen tekemällä yhteistyötä eri koulutuksentarjoajien kanssa.

Jäsenemme saavat usein tuntuvia rahallisia alennuksia koulutuksista.

Lisätietoa ajankohtaisista koulutuksista ja jäseneduista tiedotetaan sekä yhdistyksen webbisivuilla että jäsentiedotteissa.

Sihteeriyhdistyksen jäsen voi hakea koulutustukea täydennyskoulutukseen, jonka maksaa itse.
Lisätietoa koulutustuen hakemisesta

Snellman kesäyliopisto

Sihteeri, kuinka vastaat työelämän haasteisiin ja pidät huolta omasta hyvinvoinnistasi? Snellman-kesäyliopisto tarjoaa monipuolisia työkaluja ammatilliseen kehittymiseen ja hyvinvoinnin edistämiseen. Järjestämme verkkokoulutuksia ajankohtaisista aiheista ympäri vuoden. Lähiopetukena koulutuksia järjestetään Kuopiossa, Iisalmessa ja Varkaudessa.

Verkkokoulutuksiin on helppo osallistua. Tarvitset vain tietokoneen, jossa on nettiyhteys, kaiuttimet tai kuulokkeet. Eril­li­siä oh­jel­ma-ase­tuk­sia ei tar­vi­ta, eikä tek­niik­ka edel­ly­tä ai­em­paa osaa­mis­ta. Verk­ko­lu­en­not tal­len­ne­taan, jo­ten voit kat­soa ja kuun­nel­la ne myös jäl­ki­kä­teen - vaikka useampaan kertaan.

Hyvinvoinnin valmennusohjelma, mindfulness työhyvinvoinnin tukena, verkkomarkkinointi ja -tiedottaminen, virkamiesoikeus, tekstitaitojen kehittäminen, esiintymisjännitys ja tapahtumatuotanto ovat esimerkkejä alkuvuonna järjestämistämme sihteereille soveltuvista koulutuksista. Tutustu ja ilmoittaudu mukaan nyt: http://snellman-kesayliopisto.mobie.fi/zine/103/toc

Onko englannin kielen taitosi ruosteessa tai haluatko syventää osaamistasi? Kaipaatko varmuutta sähköpostien kirjoittamiseen englanniksi? Tule mukaan oppimaan kieliopin kiemuroita ja kehittämään itseäsi englannin kielen taitajana. Opiskele englantia verkossa omaan tahtiisi kouluttajan ohjeistamana ja tukemana. Koulutukset alkavat helmikuun puolessa välissä, joten ilmoittaudu pikaisesti mukaan! Lue lisää: http://snellman-kesayliopisto.mobie.fi/zine/107/toc

Kaikki koulutuksemme – yli 100 koulutusta keväällä 2018 – löydät täältä: http://snellmankesayliopisto.fi/

Tiedustelut:

Snellman-kesäyliopisto