Yhteistyökumppanit

Sihteeriyhdistyksen yhteistyökumppanit ovat yrityksiä, joista jäsenillämme on omakohtaisia ja hyviä kokemuksia. Jäsenemme käyttävät kumppaniemme palveluja hyödyksi ja suosittelevat niitä myös omalle kollegaverkostolleen.

Haluatko kumppaniksemme? Lue lisää Mediatiedot

Royal Ravintolat

tarjoaa erilaisia ravintola-, kokous- ja juhlatiloja Helsingissä, Tampereella sekä Turussa. Tiloissamme järjestät niin bisneslounaan kuin -illallisenkin, kokoukset ja tapahtumat. Lukuisia eri ravintolakonsepteja on tarjolla ravintoloissamme sekä Catering-toimintojen myötä. Laadukkaan ja herkullisen ruoan lisäksi palvelemme asiakkaamme aina suurella sydämellä. Royal Ravintoloihin pääset tutustumaan osoitteessa: www.royalravintolat.com

PowerPark

Elämysmaailma PowerPark

on Suomen suurin ja erikoisin vapaa-ajan keskus, joka sijaitsee keskellä tarunhohtoisia Pohjanmaan lakeuksia.

Perinteisen huvipuistoelämyksen lisäksi Elämysmaailma PowerPark tarjoaa ympärivuotisesti ikimuistoisen ympäristön järjestää kokous- ja yritystapahtumia, sekä ainutlaatuisia aktiviteetteja.

Huvipuisto, ravitapahtumat, karting radat vuokra-autoineen (sisä- ja ulkoradoilla), 5D elokuvateatteri, hevoskeskus, ravintoloita, kahviloita, kokoustiloja, auditorio, mökkejä, Hotelleja, Camping alueet. PowerParkissa on myös kauppakeskus joka tarjoaa monipuoliset ruokailu- ja ostosmahdollisuudet.

Olemme ylpeitä monista asioista, muun muassa siitä että PowerPark on valittu valtakunnan parhaaksi vapaa-ajan keskukseksi useana vuotena peräkkäin (2010, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017 Taloustutkimus Oy).

Onnistumisen kaava PowerParkissa on yksinkertainen; Yksi osoite -Monta elämystä! Tutustu tarjontaamme!
www.powerpark.fi

TMG Events

TMG Events Oy

on usean suomalaisen tapahtumajärjestäjän luotettava ja ammattitaitoinen yhteistyökumppani.

Saat kauttamme mm. viralliset vip-paketit konsertti ,  -teatteri ja mm. urheilutapahtumiin sekä räätälöimme myös seurueille omia tilaisuuksia tapahtumien sisään mahdollisuuksien mukaan. Oli kyseessä sitten asiakas- tai henkilöstötapahtuma voit aina kääntyä puoleemme. Myös suositut yksityisaitiot areenoille hoituvat kauttamme.

Palvelemme aina henkilökohtaisesti ja kuulemme mielellämme suunnitelmistanne lisää! www.tmgevents.fi

Seuraa meitä somessa!

Finnkino logo

Monipuolinen Finnkinon yritysmyynti

Finnkino elokuvateatterit ovat elämyskeskuksia, joissa voit järjestää monenlaisia tapahtumia kokouksista seminaareihin. Elokuvateatterin ainutlaatuinen tunnelma tarjoaa hetken irtioton arjen kiireistä.

finnkino.fi/yritysmyynti

Reissuruoti

Reissu Ruoti – Meiltä saat enemmän kuin bussimatkan!

Olemme jo vuodesta 1957 kuljettaneet ryhmiä valtakunnallisesti niin Suomessa kuin muuallakin Euroopassa, turvallisesti ja luotettavasti. Pääpaikkamme sijaitsevat Helsingissä ja Lahdessa, josta perheyhtiömme operoi n. 40 linja-auton kalustolla. Olipa tarpeesi lyhyt lentokenttäsiirto tai kuukauden kiertomatka Lapissa, me tarjoamme parhaan kuljetuskokonaisuuden käyttöösi, sopivilla lisäpalveluilla höystettynä.

Ota yhteyttä, lähdetään Reissuun www.reissuruoti.fi

RollerMouse

on ergonominen hiiren vaihtoehto ja se on suunniteltu sinua eikä tietokonetta varten.
RollerMouse tuotteiden avulla helpotat käsivarsiisi kohdistuvaa lihasrasitusta jopa 20 prosenttia.
Työterveysalan ammattilaiset suosittelevat RollerMouse -hiiren käyttöä. Onko sinulla varaa olla ilman?

Kokeile ergonomista RollerMouse -hiirtä 14 päivää maksutta: www.contourdesign.fi

Koskenranta

Tapahtumakeskus Koskenranta - uniikki miljöö tapahtumallesi

Tapahtumakeskus Koskenranta on vuonna 2014 toimintansa aloittanut yksityisessä omistuksessa oleva perheyritys, joka tarjoaa tiloja esimerkiksi kokous-, seminaari-, juhla- ja messutapahtumia varten. Kohderyhmänä ovat keskisuuret tapahtumat, joissa vierasmäärä on 200–800 henkilöä. Palvelukokonaisuus on kattava ison ja selkeän tilakokonaisuuden sekä laajan kaluste- ja tekniikkavalmiuden ansiosta. Tila on personoitavissa tapahtumakohtaisesti. Ota yhteyttä ja tule tutustumaan! myynti@koskenranta.net tai www.koskenranta.net

Tactic Games

Tactic Games Oy:n promootiotuotteet ovat fiksu keino erottua!

Tactic Games Oy on suomalainen perheyritys, jolla on vankka ja pitkä historia pelien kehittämisessä ja valmistuksessa. Olemme myös kansainvälisesti tunnettu yritys ja viemme pelejä yli 70 maahan. Personoidut pelit esim. memot, noppapelit, palapelit ja pelikortit omilla kuvilla soveltuvat hyvin lisäarvon antajiksi pieniin tai isoihin, sisäisiin tai ulkoisiin tapahtumiin tai ovat oma myynti- tai kylkiäistuotteenne!

Käy tutustumassa: www.tactic.net/promo

Eerikkilä

Monipuolinen Eerikkilä

Eerikkilän liikuntapalvelut, lähellä sijaitsevat kansallispuistot, hyvin varustetut kokoustilat ja tasokas majoitus tarjoavat ainutlaatuisen ympäristön yritystapahtumien, -kokouksien ja työhyvinvointipäivien järjestämiseen.
Sopivan kompakti kokomme, monipuolinen valikoima oheisohjelmaa ja ympäröivä kaunis luonto tekevät jokaisesta yritystapahtumasta unohtumattoman elämyksen.
Eerikkilä sijaitsee Tammelassa, vain reilun tunnin ajomatkan päässä pääkaupunkiseudulta, Turusta ja Tampereelta.
Tervetuloa ideoimaan ja yhdessä viihtymään. www.eerikkila.fi

Himoslomat

Himos keskusvaraamo – HimosLomat

Himos Keskusvaraamon kautta löydät lähes 4000 vuodepaikkaa, kokoustilat 4-220 henkilölle, monipuoliset ravintolapalvelut sekä ohjelmaa ja aktiviteetteja lähellä luontoa, ympäri vuoden! Himos Areenan kuuma esiintyjäkattaus tarjoaa säpinää talviviikonloppuisin marraskuun alusta lähtien. Himos Parkin joustavat tilaratkaisut puolestaan mahdollistavat eri kokoisten tapahtumien järjestämisen aina kokoontumisajoista tai kesäpäivistä suuriin musiikkifestivaaleihin. Nähdään keskellä Suomea! www.himoslomat.fi

JHL

JHL-opisto – moderni ja muunneltava ympäristö Helsingin ytimessä

JHL-talossa Helsingin Sörnäisissä sijaitseva kaupunkikansanopisto tarjoaa uudet ja valoisat tilat hyvien kulkuyhteyksien päässä. Opiston modernit tilat soveltuvat hyvin erilaisten kokousten, neuvotteluiden ja koulutusten järjestämiseen. Meillä on älykäs kokoustekniikka, riittää kun tuot oman tikun tai läppärin. Kokoustarjoilut valmistuvat omassa keittiössämme. Räätälöimme sinulle napakan kokous- tai seminaaripaketin tarpeidesi mukaan. www.jhl-opisto.fi

Hus Lindman01

Ravintola Hus Lindman - Keskellä vanhaa Turkua

Laadukas lounas-, kokous- ja tilausravintola kulttuurihistoriallisessa miljöössä Aurajoen rannalla Piispankatu 15.
Yritystilaisuudet ja perhejuhlat. Helposti muunneltavat tilat enimmillään 172 asiakaalle, lisäksi kesäterassi Aurajoki näkymin. Pienemmät tilaisuudet mahdollista järjestää Cafe Fika:ssa Piispankatu 14. Hyvät maksuttomat pysäköintitilat ravintolan vieressä. Ravintolan aukioloajat: Maanantai - perjantai lounas klo 11.00 - 15.00, muina aikoina tilauksesta.
Tiedustelut ja pöytävaraukset 0400 446 100,  sähköpostitse hus.lindman@huli.fi

Onnela

Majatalo Onnela – Suurille saavutuksille

Tuusulanjärven rannalla sijaitseva Majatalo Onnela tarjoaa laadukkaat kokous-, ravintola- ja majoituspalvelut luonnonkauniissa miljöössä.
Lisäpalveluina tarjoamme monipuolista oheisohjelmaa ja tunnelmallisia rantasaunoja.
Hyödynnä myös alueen kulttuurikohteet!
Kokoa näistä tiimillenne kokouselämys tai virkistyspäivä – olemme mielellämme apunanne jo suunnitteluvaiheessa. www.onnela.com

Fazer Valtatie30

Valtatie 30 täyttää kokoustoiveesi!

Uudistetusta Valtatie 30:stä löydät modernit ja viihtyisät tilat niin muutaman hengen kokouksiin kuin suuriin, jopa satojen henkilöiden tilaisuuksiin. Käytössä on 20 erikokoista neuvottelutilaa, saunatilat sekä yli 200 henkilön auditorio.

Laadukkaat ja monipuoliset kokoustarjoilut saat ravintolastamme.

Valtatie 30 sijaitsee Tampereen keskustan läheisyydessä.

MgL

MagnumLive - meistä on moneksi!

Säästämme asiakkaiden aikaa ja rahaa laadusta tinkimättä! MagnumLive on palveluiltaan omavarainen ja monipuolinen ohjelma-, tapahtuma- ja toteutustoimisto. Teemme tapahtumia, messuosastoja ja teknisiä toteutuksia sekä tarjoamme Suomen laajimman valikoiman esiintyjiä ja ohjelmia. Kiinnostuitko? Ota yhteyttä. www.magnumlive.fi

Lyyti

Unohda Excel-taulukot, käytä Lyytiä!

Haluatko tehdä tapahtumahallinnastasi helpompaa ja säästää työaikaasi? Lyytillä voit tehdä molempia! Kokeile Lyytiä ilmaiseksi 30 päivän ajan tai tilaa ilmainen esittely kotisivuiltamme. Lyyti hoitaa tapahtumasi ilmoittautumiset, viestinnän ja raportoinnin jotta sinä voit keskittyä tärkeämpiin asioihin.
Tutustu Lyyti tapahtumahallintapalveluun!

Emaileri

Viesti tehokkaasti emailerilla

emaileri on johtava kotimainen sähköisen markkinoinnin ja uutiskirjeviestinnän palvelu, jonka tärkeimpiä ominaisuuksia ovat helppokäyttöisyys, laatu ja joustava asiakaspalvelu. Tutustu palveluun emaileri.fi