Kuinka liittyä Sihteeriyhdistyksen jäseneksi?

Jäseneksi voi liittyä henkilö, joka toimii ammatillisesti sihteerinä tai assistenttina tai tällaiseen rinnastettavassa tehtävässä. Tehtävänimikkeet voivat vaihdella paljonkin.

Opiskelijajäseneksi voi hakea henkilö, joka päätoimisesti opiskelee sihteerin, assistentin tai tällaiseen rinnastettavaan tutkintoon.

Kannattajajäseneksi voi liittyä henkilö ja oikeustoimikelpoinen yritys tai yhteisö. Yhteydenotot yhdistyskoordinaattoriin.

Yhdistys käyttää Membook-jäsenrekisteriohjelmaa jäsentietojen ylläpitoon.

Liity mukaan innostavaan porukkaan!

Verkostoitumista, vierailuja, luentoja, koulutuksia, yhteisiä matkoja sekä paljon muuta. Tule mukaan!

Tarjoamme jäsenillemme

Edullista ja laadukasta koulutusta

Menestyminen työelämässä vaatii jatkuvaa itsensä kehittämistä ja kouluttamista. Tarjoamme jäsenillemme säännöllisesti korkeatasoisia ja laadukkaita koulutuksia ajankohtaisista aiheista.

Virkistysmatkoja

Yhdistyksemme järjestää sekä valtakunnallisia että paikallisia tapaamisia ja virkistysmatkoja, jotka tuovat mieluisia pysähdyksiä arkeen. Yhteiset tapaamiset lataavat akkuja ja antavat uutta virtaa.

Ajankohtaisia luentoja

Tarjoamme sihteereille ja assistenteille mielenkiintoisia luentoja ajankohtaisista aiheista.

Tietoa avoimista työpaikoista

Verkostomme kautta saat tukea urasuunnitteluun ja työnhakuun sekä tietoa avoimista työpaikoista.

Tietoa ammatillisesta koulutustarjonnasta

Välitämme jäsenillemme tietoa ammatillisesta koulutustarjonnasta ja vaikutamme aktiivisesti koulutussisältöjen kehittämiseen. Jäsenemme saavat usein tuntuvia rahallisia alennuksia koulutuksista.

Helsingin seudun kauppakamari tarjoaa kauppakamarin koulutukset sihteeriyhdistyksen jäsenille jäsenetuhintaan. Tutustu tarjontaan ja ilmoittaudu www.kauppakamarikauppa.fi

Ammatillisen verkoston

Sihteerit auttavat mielellään toisiaan. Tutulle kollegalle on helppo laittaa viestiä tai soittaa. Osaamisen, tiedon ja suositusten jakaminen vastavuoroisesti on verkostomme ehdoton etu.

Mitä Sihteeriyhdistyksen jäsenyys maksaa?

Jäsen

42 € vuoden 2023 loppuun

Seniorijäsen

Jäsen, joka jää eläkkeelle, voi siirtyä seniorijäseneksi. Yhdistyksestä eronnut ei voi liittyä seniorijäseneksi.

Jäsenmaksuun sisältyy

• Yhdistyksen ja sen jaostojen pääosin veloitukseton tapahtuma- ja koulutustarjonta
  • Koulutustukea ammatilliseen kehittymiseen
  • Valtakunnallisen ammatillisen verkoston tuki eri muodoissa

Kannattajajäsen

150 € vuoden 2023 loppuun
Jäsenmaksuun sisältyy logo linkillä verkkosivujen etusivulla ja alueellisen jaoston viestinnässä.
Yhteydenotot yhdistyskoordinaattoriin

Sihteeriyhdistys