Kuinka liittyä Sihteeriyhdistyksen jäseneksi?

Jäseneksi voi liittyä henkilö, joka toimii ammatillisesti sihteerinä tai assistenttina tai tällaiseen rinnastettavassa tehtävässä. Tehtävänimikkeet voivat vaihdella paljonkin.

Opiskelijajäseneksi voi hakea henkilö, joka päätoimisesti opiskelee sihteerin, assistentin tai tällaiseen rinnastettavaan tutkintoon.

Kannattajajäseneksi voi liittyä henkilö ja oikeustoimikelpoinen yritys tai yhteisö.

Yhdistys käyttää Membook-jäsenrekisteriohjelmaa jäsentietojen ylläpitoon.

Liity mukaan innostavaan porukkaan!

Verkostoitumista, vierailuja, luentoja, koulutuksia, yhteisiä matkoja, ammattilehti sekä paljon muuta. Tule mukaan!

Tarjoamme jäsenillemme

Edullista ja laadukasta koulutusta

Menestyminen työelämässä vaatii jatkuvaa itsensä kehittämistä ja kouluttamista. Tarjoamme jäsenillemme säännöllisesti korkeatasoisia ja laadukkaita koulutuksia ajankohtaisista aiheista.

Virkistysmatkoja

Yhdistyksemme järjestää sekä valtakunnallisia että paikallisia tapaamisia ja virkistysmatkoja, jotka tuovat mieluisia pysähdyksiä arkeen. Yhteiset tapaamiset lataavat akkuja ja antavat uutta virtaa.

Ajankohtaisia luentoja

Tarjoamme sihteereille ja assistenteille mielenkiintoisia luentoja ajankohtaisista aiheista.

Tietoa avoimista työpaikoista

Verkostomme kautta saat tukea urasuunnitteluun ja työnhakuun sekä tietoa avoimista työpaikoista.

Tietoa ammatillisesta koulutustarjonnasta

Välitämme jäsenillemme tietoa ammatillisesta koulutustarjonnasta ja vaikutamme aktiivisesti koulutussisältöjen kehittämiseen. Jäsenemme saavat usein tuntuvia rahallisia alennuksia koulutuksista.

Secretarius-ammattilehden

Lehti kertoo valikoidusti ajankohtaisista aiheista ja menee uutista syvemmälle. Se ilmestyy neljä kertaa vuodessa ja sisältyy Sihteeriyhdistyksen jäsenmaksuun.

Ammatillisen verkoston

Sihteerit auttavat mielellään toisiaan. Tutulle kollegalle on helppo laittaa viestiä tai soittaa. Osaamisen, tiedon ja suositusten jakaminen vastavuoroisesti on verkostomme ehdoton etu.

Koulutustukea osaamisen kehittämiseen

Koulutustuen tavoitteena on edistää sihteerien ammattipätevyyttä ja se on tarkoitettu ainoastaan täydennyskoulutukseen. Koulutustukea myönnettäessä etusijalla ovat aktiivisesti yhdistyksessä toimivat ja koulutustukea ensi kertaa hakevat. Koulutustukea voidaan myöntää enintään 500 euroa, kuitenkin enintään 2/3 kokonaiskustannuksista. Koulutustukea haetaan lomakkeella ja hakemukset toimitetaan yhdistyskoordinaattorille.

Mitä Sihteeriyhdistyksen jäsenyys maksaa?

Uusi jäsen

105 € (liittymismaksu 20 € ja vuosijäsenmaksu 85 €)

Jäsen

85 € vuosijäsenmaksu

Opiskelijajäsen

42 € vuosijäsenmaksu (ei liittymismaksua)

Seniorijäsen

42 € vuosijäsenmaksu
Jäsen, joka jää eläkkeelle, voi siirtyä seniorijäseneksi. Yhdistyksestä eronnut ei voi liittyä seniorijäseneksi.

Kannattajajäsen

250 € vuosijäsenmaksu (ei liittymismaksua, jäsenyys alkaa hakemuksen saapumispäivästä)

Jäsenmaksuun sisältyy

• Yhdistyksen ja sen jaostojen pääosin veloitukseton tapahtuma- ja koulutustarjonta