Näin olemme jo kesän kynnyksellä. Meille Pohjois-Suomeen kevät eteni hitaasti, mutta kivojen tapahtumien myötä, aika on mennyt nopeasti. Nyt täälläkin on päästy nauttimaan jo lämpimästä säästä.

Jaostomme vuosi vaihtui uuden puheenjohtajan myötä. Toimeen tarttui monelle tuttu, pitkäaikainen jäsenemme, Marjo Heikura.

Meillä on ollut paljon kivoja tapahtumia ja tapaamisia. Olemme olleet kiitettävän aktiivisia. Olemme saaneet käydä tutustumassa useampiin paikallisiin hotelleihin yhdistettynä hyvään aamiaistarjoiluun ja hotelleiden kuulumisiin. Nostan tässä blogissani esille hieman eksoottisimpia tapahtumia, mihin olemme saaneet osallistua.

HAILUODON PANIMO

Alku vuodesta meidät kutsui koolle Hailuodon Panimo. Täällä saimme nauttia illallisen lisäksi oluttasting tapahtuman. Oli todella mielenkiintoista tutustua erilaisiin oluihin ja kuulla yrityksen oman tarinan.

ILMAJOOGA

Yrityksessä nimeltään Tankotaivas saimme käydä tutustumassa ilmajoogan saloihin. Ohjaajan opastuksella koimme, mitä on silkkisen joogaliinan avulla vahvistaa kehoa ja minkälaisia venyttäviä liikkeitä liinan kanssa voi tehdä.

Lopputulosena ilmajoogasta voi kertoa, että kehoon jäi rauhallinen ja rentouttava olotila.

PAINT & WINE

Maaliskuussa kävimme viihtymässä Tapahtumakellari Pohojan järjestämässä Paint & Wine -illassa. Kuten illan kulkuun kuului, nautimme hieman viiniä ja näin virittäydyimme tunnelmaan. Sitten olikin hyvä aloittaa taidemaalaus. Tyhjälle aihiolle syntyi mahtavia taideteoksia!

OPETUSRAVINTOLA HILIKKU

Kansainvälistä assistentinpäivää, huhtikuussa, juhlistimme lounaan merkeissä. Useampi jäsenemme pääsi osallistumaan. Saimme nauttia upeita annoksia ruuaksemme ja hyvää asiakaspalvelua. Opetusravintola Hilikku on lounasravintola, missä opiskelijat pääsevät tutustumaan tulevaan työhönsä ja harjoittelemaan asiakaspalvelua.

Meillä on muutamia tapahtumia vielä luvassa ennen kesälomia ja juhannusviikolla vietämme kesäkauden avajaisia.

Koko Pohjois-Suomen jaosto toivottaa kaikille Sihteeriyhdistyksen jäsenille hyvää alkavaa kesäaikaa!

Teksti: Henna Marjamaa
Kuvat: Pixabay / Marjo Heikura / Tanja Koponen